vineri, 24 iunie 2011

Role play ... de la caldura se trage :D

Vineri, 24 iunie, canicula. Soarele arde in centrul orasului ca in mijlocul desertului de la Capura. Agitatie multa. Imi aranjez palaria pe cap. Aprind un trabuc. Ma uit la agitatia din jur in cautarea unui oponent pe masura. Vad un indian necunoscut cu briceagul la brau. E periculos. N-am destula rezistenta. Poate nu ma observa. ... M-a vazut nenorocitul ! Am sa-l atac eu primul, palaria asta imi da mult aspect.
Ne aliniem si duelul incepe... I-am scazut tintirea atat de mult ca nu mai vede bine cum ma misc. Prostovanul da vina pe tuica pe care a luat-o dimineata. Habar n-are ca sunt in top la aspect. Se ascunde in spatele unei lazi.. incearca sa profite de putina tactica pe care o are. Nici o sansa ! ... A lesinat. Din pacate doar din cauza caldurii. Iau 300 experienta de la sarman. Banii ii las, e vai de capul lui.
Ma retrag la umbra unui hotel. Inca ma uit dupa o tinta grasa... am nevoie de 700 exp pentru lvl up... dar cum nimic nu apare pe o raza de o ora, ma retrag in hotel la o limonada. Voi astepta seara ... pe racoare ies toti la iveala.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu