vineri, 3 iunie 2011

The West - Best game expansion 2011

The West a castigat premiul de Best game expansion 2011, la sectiunea Player voting. Cu alte cuvinte, se pare ca ne putem bucura de cel mai asteptat si mai complet update al jocurilor browser de anul acesta. Si vorbim aici despre versiunea 1.31. si cele care vor urma in 2011, care vor include, printre altele, si o noua modalitate de duel care va schimba cu totul viata duelistilor ! :D
Puteti vedea ci ceilalti castigatori din 2011 aici.

Un comentariu:

  1. update=-ul asta e cea mai mare prostie de cand joc the west.

    majoritatea cunoscutilor mei au abandonat jocul acum un an cand s-au facut "extraordinarele " updateuri de atunci .

    eu mi-am sters contul acum - la update-ul asta. va schimba viata duelistilor? am dat delete la cont. schimbarile survenite sunt menite sa faca statul pe the west un calvar. nimic din ce era frumos in jocul asta nu mai e.

    sa joace adminii pasionati de forturi. :) eu si prietenii mei am renuntat. banuiesc ca vor continua asa- sa tot implementeze aiureli pe joc. asa ca de ce sa pierd timpul si sa fac builduri de caracter cand INNO schimba regulile de pe o zi pe alta?

    RăspundețiȘtergere