vineri, 1 aprilie 2011

Back to the West

Salutare,
De multa vreme n-am mai vazut blogul asta :)
Inca nu m-am lasat de The West, cu toate ca am avut cateva luni bune de semi-pauza cand dadeam alene cate o comanda de munca la 2-3 zile. Speram sa reusesc sa ma las dar n-am avut eu norocul asta.

Ce s-a mai intamplat de prin 2009 incoace in The West... pai cateva updateuri cu chestii bune as zice eu. Acum de exemplu nu mai este considerat cheat/hack cand porti pantaloni in atac ;))
Serios acum, facand o retrospectiva a modificarilor din joc pe parcursul a mai bine de 1 an si jumatate, ne-am bucurat de cateva foarte interesante:
1. Forturi.
2. Functii premium noi.
3. Lumi de joc noi, care incepand de la Arizona incolo sunt schimbate radical fata de lumile vechi.
4. Dueluri cu NPC si functia de aur "Cauta un adversar de duel" ! :D
5. Negustorul din fereastra de inventar.
6. Seriful. Aveti grija ce bogatani din joc enervati ;)
7. Pantaloni, curele.
8. Chat in orase, alianta, forturi si pe zone geografice.
Lista poate continua mult, The West are acum o noua fatada grafica, are misiuni noi, munci noi, are arme de aur si a devenit un pic mai dinamic.

Concluzie: Ma bucur ca nu m-am lasat de The West ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu